?

Log in

* :: ! <3 TeNn!s ::* [entries|archive|friends|userinfo]
xgigi88x

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

(no subject) [Dec. 31st, 2004|11:17 pm]
xgigi88x
WHAT WOULD YOU DO IF...?
» I committed suicide:
» I said I liked you:
» I kissed you:
» I lived next door to you:
» I started smoking:
» I stole something:
» I was hospitalized:
» I ran away from home:
» I got into a fight and you weren't there:

WHAT DO YOU THINK ABOUT MY..?
» Personality:
» Eyes:
» Face:
» Hair:
» Clothes:
» Mannerisms:

[1] Who are you?
[2] Are we friends?
[3] When and how did we meet?
[4] How have I affected you?
[5] What do you think of me?
[6] What's the fondest memory you have of me?
[7] How long do you think we will be friends or enemies?
[8] Do you love me?
[9] Have I ever hurt you?
[10] Would you hug me?
[11] Would you kiss me?
[12] Would you fuck me?
[13] Are we close?
[14] Emotionally, what stands out?
[15] Do you wish I was cooler?
[16] On a scale of 1-10, how nice am I?
[17] Give me a nickname and explain why you picked it.
[18] Am I loveable?
[19] How long have you known me?
[20] Describe me in one word.
[21] What was your first impression?
[22] Do you still think that way about me now?
[23] What do you think my weakness is?
[24] Do you think I'll get married?
[25] What about me makes you happy?
[26] What about me makes you sad?
[27] What reminds you of me?
[28] What's something you would change about me?
[29] How well do you know me?
[30] Ever wanted to tell me something but couldn't?
[31] Do you think I would kill someone?
[32] Are you going to put this on your journal and see what I say about you?
LinkLeave a comment

(no subject) [Dec. 29th, 2004|08:53 am]
xgigi88x
[Current Mood |rejectedrejected]

Pink info
Your Heart is Pink


What Color is Your Heart?
brought to you by Quizilla


omfg...i havent been here forever...hows things for u guys? how was ur xmas?? did u guys get anything that you wanted? me???? ummmi have to wait till Jan 18 to get that awesomely kickass phone but for now im stuck with those ghatto phpne LOL. im waiting for that someone to call but he hasnt call me yet....now ive done a lot of thinking..i think i should let it go, i mean are just friend and we always going to be that way so i should stop now before i get hurt..and lately its looks like that he is ignoring me..what do u guys think?
Link2 comments|Leave a comment

(no subject) [Nov. 21st, 2004|05:21 pm]
xgigi88x
[Current Mood |energeticenergetic]

Friday night was wicked cool, tera and john came over and they stayed til almost 1 am. we were so freaking tired..we watched HP...we made funny comments through out the movie, so freaking awesome. we 3 were really tried, and i think they took a nap when i was watching movie, but i didnt..i was so hyper...lol ...

dunno what to write anymore, so im gonna go now
Link1 comment|Leave a comment

(no subject) [Nov. 19th, 2004|05:21 pm]
xgigi88x
[Current Mood |angryangry]

today is another shitty day. went to school and first hour was a hell on earth, this chick is hitting on the guys i like and he told me he hates her but he seems to be really enjoy flirting with her. So thats a bummer.....errrr and that chick got that white shit on my shirt....hate her..... hmmmmm lunch was okay, "he" is being weird but still cute. and yeahhh i found out that lots of chicks think hes hot....competition.....hate it......errr and today i went to pick up my sister and on my way i called him and then i asked him for my friend's number but he doesnt have it so i said thx and asked him whats up and just simply told me "G i'll talk to u on monday" and he hang up!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LinkLeave a comment

(no subject) [Nov. 12th, 2004|06:32 pm]
xgigi88x
[Current Mood |lovedloved]

FINALLY I GOT MY LICENSE!!!!!! YAY!!!!
at school it was REALLY BORING, the day go by SO slow. i dunno y but it seems like forever during 1st hour, but after 1st hour everything was kinda blah and i didnt keep track of time...it was really sux going to school today.

ENwayz i went to MVD right after school, holy shit, i was waiting for 45 mins for taking one damn pic. the pic came out HORRIBLE!!! i think i should have use the old pic instead! hmmm after that i came home and doing nothing, it was raining, and it remind me of me friend who love rain so much. and it made me miss him! and the best part of the day beside getting my license is he call me and asked hows my day..and i was like really weird and then we talked for awhile...it was sooo nice+sweet!!! now my day is complete, cant wait to go to school on monday!!!!!
Link5 comments|Leave a comment

(no subject) [Nov. 4th, 2004|09:46 pm]
xgigi88x
[Current Mood |sleepysleepy]
[Current Music |dont wanna think about u]

hola people!!!! hmmmm when was the last time i updated my LJ?? o well is a long time ago but anyway im back. im planing to write more......once a week ...i think...errrrr...things for me r okay. i didnt do anything on Holloween and im planing to go get my driver license next week!!!!!!!!!!!!!! yep Gigi is gonna drive soon so clear off the road =D im so freaking excited!! Hopefully i pass the test, so cross da fingers and wish me luck!!!!

On Holloween, I did ABSOLUTELY NOTHING so it was awesome coz i was my only day off. u know that i made a kid cried ( i didnt mean to!!! the kid just think im scary! what a loser....its a long story) it was really sad coz i didnt even dress up!!!!! and the funniest thing was my hot neighbor dressed up as a cat!!! he still look hot in those thing.he was looking for something in his car and then when he sees me he tried to hide but he ended up falling on his cute butt...LOL..it was great!

The O.C is back!!!! im SOO HAPPY. I LOVE THAT SHOW!!!!its the best show ever!!! this season is gonna be soo awesome...but its gonna be wayyy better if Luke is back to Newport. He would make things more fun and better to look at. LOL. did anyone notice that Luke kinda let him self go a little bit???i think he kinda did but who cares ..he still gorgeous...i can watch him doing nothing all day..Adam + Ben r hot too! omg there r so many hot guys in that show...and thats y its the best show ever!

im writing way too much+ im so SLEEPY, so im gonna stop <3 Gigi
Link3 comments|Leave a comment

(no subject) [Oct. 14th, 2004|07:05 pm]
xgigi88x
[Current Mood |excitedexcited]
[Current Music |Love makes the world go around]

hi guys! whats up? my life is a little better now, and finally i got a date to homecoming....well he is not really my date coz we r going as a friend. anyway i NEED to go shopping this weekend!!! do u know whats sux? i still have to go to tennis on the day of the dance...so im soooo not gonna get my power nap. but o well i dont really care coz i know im gonna have a good time with my friends! OMG Im so EXCITED!!!!! hopefully i can find a dress to match my date.
Link4 comments|Leave a comment

(no subject) [Oct. 9th, 2004|12:55 pm]
xgigi88x
[Current Mood |angryangry]

yesterday was my fucking 16th b-day..its sux....so many people said happy b-day and kept asking me if id feel older..the answer is FUCK NO! and today i still dunno if im going to hang out coz none of my dear friend has return my call(dont worry u guys, im not mad at u)..im just REALLY BORED! i have the feeling that my life is getting worst every fucking day... here r my reason
-im gonna drive soon and driving is a pain in the ass( too much responsiblities)
-i havent had bf in years!
- still dateless for homecoming
- my friend sorta ingoring me
- tennis is getting better but why the hell am i still on Brian's court?
and the list is NEVER END..i swear the list can go on forever!!!
- all of the suddent EVERY GIRLS i know want to be on the tennis team...and i hate it! i hate competting with my own friends...i feel really bad everytime i beat my friend but what can i do? if i lost to u guys i'll loose my spot on the team

im REALLY CONFUSE with getmy feeling...its getting really weird..i feel like no one cares about me anymore! i had the feeling like i dont exist in my friends' world anymore....i feel so INVISIBLE..do people really know or see me anymore?????
Link1 comment|Leave a comment

(no subject) [Oct. 2nd, 2004|09:13 pm]
xgigi88x
[Current Mood |depresseddepressed]
[Current Music |miles apart]

SORRY MONIQUE!!! I REALLY WANTED TO GO TO UR B-DAY PARTY BUT IM GROUNDED...anyways..Happy late B-day!!!!!

as u all know, im grounded till my my b-day! yeah..im real bad...plz dont ask me why im grounded, its long+sad+pathedic story. it sux coz i wanted to go hang out my my friends on friday but i cant (which it made me so sad..yep thats right, gigi actually feeling really sad and depressed) however my mom still make me go to tennis practice, it was the WORST tennis lesson ever!! my mind was totally OUT OF THIS WORLD, i was hitting like i dont know how to play tennis! it was really that bad coz even brian noticed it. it was a long long hours of tennis, prob. one of the most "wasted of time+ $$$". Hopefully i'll be back on earth on monday. gosh..im soooooooooo totally nervous for the next tennis season, i got the feeling that i might be the last person or i dont even make it to the team, all i know i have to work my ass off and face the reality and except that im not good enough. If i have some good luck, and i played good on the try out day, i'll be good, but if im not...IM SCREWED like always.

anyways i dont think im gonna go to homecoming this year....r u guys going? well if u are going,  have fun! and give me the pics!!!i want them! ahhhh now i feel really weird....i feel like my old friends and i are not really on the same page anymore! they dont really understand me, they think i have no life! but now i made a new group of friends who are totally awsome! i mean they are so much fun to be with...i just can talk to them about almost anything, dont worry my old friends still in the pic tho! i dont want to just leave them right there! its just we have different interest!and i dont really see them as much, but DONT WORRY, I STILL LOVE YOU GUYS!!!!!

LinkLeave a comment

(no subject) [Sep. 28th, 2004|09:09 pm]
xgigi88x
holy cow!! cant believe that kent is no longer in the class im in. he goes to the weekday thingy instead....hmmm what was i gonna say.....anyways i am SO FREAKING BORED!!!! im like so totally have nothing interesting in my life. Being sophomore suck!I have like 10000000 more works that last year and i almost have quiz or test atleast 3 times a week! thats a lot compare to last year.errrr i dont really know what to write anymore...ive gone blah this week so if i can think of anything, i'll come back.
LinkLeave a comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]